Find hjælp til TV, internet, telefoni, din faktura eller noget helt andet

Hvad har du brug for hjælp til?

kundeservicecenter_hero_hoej

Åbningstider – Hjælp til internet og TV

Telefon: 70 300 600
Man – Fre: 8:30 – 18:00
Chat på web-sitet:
Man – Tors: 9:00 – 15:30
Fre: 09:00 – 14:30


Åbningstider – Hjælp til mobiltelefoni

Telefon: 70 300 600 – tast 3
Man – Fre: 8:30 – 16:00

Mest stillede spørgsmål

  • Hvordan kommer jeg ind på 'Mit Altibox'?

    Du finder 'Mit Altibox' i øverst her på siden. Klik på ikonet og vælg om du vil logge ind angående internet og TV eller om det drejer sig om Mobiltelefoni.

    Tryk "aktivér din brugerkonto". Emailadressen du skal bruge her er den, du har opgivet i forbindelse med dit køb. Følg trinene på skærmen. 

  • Hvorfor er mit trådløse internet ustabilt?

    Det kan der være mange forklaringer på - og vi har samlet nogle af de mest gængse her. Det er godt at placere routeren i 1-1,5 m højde over gulvet, og husk aldrig at placér den bag eksempelvis et skab, en sofa eller en fryser. Vær også opmærksom på, at du ikke placerer din router tæt på metalgenstande og anden elektronik som en mikrobølgeovn eller et el-skab. Derudover kan det også være nødvendigt selv at skifte sendekanal til en med mindre støj. Ved brug af trådløs router fra Altibox, kan du ændre kanal på 'Mit Altibox'. Det skal dog også påpeges, at trådløst internet har den ulempe, at selve antallet af brugere og personer i husstanden påvirker stabiliteten og kvaliteten på internettet, hvilket det ikke gør på samme måde med kablet internet. Trådløst internet kan også have en tendens til at være ekstremt følsom overfor andre små forstyrrelser, hvor forbindelsen er mere sikker ved kablet internet.

  • Hvorfor er min regning så høj denne måned?

    Det skyldes stort set altid, at du har foretaget ændringer i dine produkter, og at vi derfor ikke opkræver dig for eksempelvis internet i den måned, hvor ændringen er foretaget. Opkrævningen sker først i den efterfølgende måned, og da for en længere periode.
  • Hvordan spærrer jeg mit SIM-kort, hvis jeg mister min mobiltelefon?

    Har du mistet din mobiltelefon kan du spærre dit simkort ved at logge ind i Mit Altibox Mobil her på hjemmeside og gå til "Tyveri­spærring", som du finder under "Oversigten", når du er logget ind. Du kan også ringe døgnet rundt på 70 24 11 49 og få det spærret, så har du et nyt i hånden om 2-4 hverdage.