Betaling og faktura

Her finder du spørgsmål og svar omhandlende betaling og faktura.
Hvis du ikke finder svar på netop dit spørgsmål, så skriv til os med det samme – du finder chatten til højre på siden. Har du brug for at opdatere dine kontaktoplysninger hos os, kan du gøre det nemt og hurtigt her.

Mest stillede spørgsmål

  • Hvorfor er min regning så høj denne måned?

    Det skyldes stort set altid, at du har foretaget ændringer i dine produkter, og at vi derfor ikke opkræver dig for eksempelvis internet i den måned, hvor ændringen er foretaget. Opkrævningen sker først i den efterfølgende måned, og da for en længere periode.
  • Kan jeg betale min faktura kvartalsvis?

    Altibox tilbyder kun betaling af faktura månedsvis.
  • Hvordan tilmelder jeg min faktura betalingsservice?

    Du kan tilmelde din faktura til Betalingsservice via din netbank eller direkte hos din bank. For at tilmelde din faktura til betalingsservice via vores hjemmeside, skal du bruge dit NemID.

    Du finder vores tilmeldingsformular her.

  • Min første faktura er højere end forventet. Hvorfor?

    På din første faktura vil opkrævningsperioden være længere end normalt. Du vil her blive opkrævet fra opkobling og ca. 2-2,5 måned frem. På de efterfølgende fakturaer, vil du kun blive opkrævet for en måned ad gangen.
  • Har du modtaget en rykker?

    Hvis du ikke betaler din regning inden forfaldsdatoen, vil du modtage en rykker, og der vil blive tilskrevet et rykkergebyr på 100 kr.
  • Er der blevet lukket for din fiberforbindelse?

    Er der blevet lukket for din forbindelse, skal du indbetale hele det skyldige beløb for at blive genåbnet. Der vil blive pålagt et genåbningsgebyr på 500 kr. på din kommende faktura.
    Har du spørgsmål til, hvad du skylder, er du velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 70 300 600 - når du bliver bedt om det, skal du taste 3.
  • Hvad dækker posten 'Copydan'?

    Copydan dækker afgifter til kunstnere og rettighedshavere. Afgifterne er momsfrie og står derfor separat på fakturaen.