Altibox ændrer e-mailtjenesten.
Fra nu af skal du logge ind mindst én gang hver 6. måned for at beholde din e-mailadresse fra Altibox.
Du kan læse betingelserne her.
Tilgang til Altibox e-mailtjenester forudsætter at man får leveret sin Altibox fibernet forbindelse fra en af følgende netejere: Jysk Energi, Energi Ikast, Midtjyllands Elektricitets Forsyningsselskab eller Grindsted El-og Varmeværk.
Nyt mailsystem
Vi har skiftet til et nyt mailsystem, og i den forbindelse er der sket nogle ændringer
Læs mere om hvordan man opsætter ændringerne til Outlook 365 og Microsoft Outlook her.
I henhold til Altibox’s betingelser vil inaktive e-mailkontoer, det vil sige e-mailkontoer som ikke er logget ind de sidste 6 måneder, blive spærret/deaktiveret. Du fik varsel 14 og 6 dage før kontoen blev spærret. Hvis e-mailkontoen er deaktiveret, har du 3 måneder til at genoprette den på ’Mit Altibox’
Såfremt e-mailadressen bliver liggende med status ”deaktiveret” i 3 måneder efter spærring, slettes e-mailkontoen og alt dets indhold.
Hvis e-mailadressen først er slettet, vil den ikke kunne aktiveres igen, heller ikke af kundeservice. Den er væk.