Tillykke med dit nye Viaplay-abonnement


Har du allerede et aktivt Viaplay-abonnement skal du gøre følgende:   

Betaler du dit abonnement direkte til Viaplay, kan du sagtens aktivere tjenesten igennem Altibox alligevel. Når du aktiverer dit nye Viaplay-abonnement via linket i din mail, vil dit eksisterende abonnement blive deaktiveret. Det gælder naturligvis kun, hvis det er den samme e-mailadresse, du har brugt på dit eksisterende abonnement.  
Har du anvendt en anden e-mailadresse til dit nye Viaplay-abonnement, kan du enten opsige dit eksisterende abonnement gennem din profil eller du kan kontakte Viaplays kundeservice på 45 100 101 alle hverdage mellem 13.00 – 21.00 samt weekender mellem 10.00-21.00.  

  
Hvis du har et Viaplay-abonnement via en anden udbyder, hvor du benytter samme e-mail, som den e-mailadresse du har  tilknyttet dit nye Altibox Viaplay-abonnement, så skal du opsige abonnementet hos den pågældende udbyder, før du kan aktivere Viaplay igennem Altibox.