For os er det alfa og omega, at du som kunde oplever os som en internetleverandør, der har dig og dine oplevelser med vores produkter i fokus. Og ikke mindst at din kontakt med os er god. Det bestræber vi os på hver eneste dag ved at have flere forskellige initiativer og mål, som vi arbejder efter.
Vi ønsker at være tilgængelige for vores kunder. Derfor sidder vores kundeservice og tekniske support klar til at hjælpe på chat, mail og telefonen alle hverdage fra 8.30 – 18, og vi stiler mod at besvare 80 % af alle opkald inden for 2 minutter.
Selvom vi naturligvis gerne vil undgå at vores kunder oplever for meget kø på telefonen, så er det vigtigt for os at hjælpe dig godt videre, og tage os den tid, det tager.
Når du er i kontakt med os, er det en bred medarbejderskare med stor anciennitet og stor faglig viden, der hjælper dig. Vi har uddannede IT-supportere og uddanner også IT-elever. Vi har fokus på at hjælpe dig rigtigt første gang og ikke slippe dig, før din udfordring er løst, så du får en god oplevelse og kommer godt videre. Som ny kunde kan du se frem til et opkald efter du har været koblet op på din forbindelse et stykke tid. Det gør vi for at sikre, at tingene virker, som de skal, og at du er kommet godt i gang med dine produkter. For os betyder det alt, at du kommer godt fra start.
Kontinuerlige evaluering af vores præstation og din tilfredshed er med til at holde os skarpe. Vi måler din tilfredshed med os både via egne og eksterne kundetilfredshedsundersøgelser og via Trustpilot og Google anmeldelser, vi tager vores kunder seriøst, og vi lytter til jeres feed-back. Når vi er i kontakt med vores kunder, er vi det altid i et sprog, som de forstår. Og vores medarbejdere er dygtige til hurtigt at afkode på hvilket tekniske niveau, du befinder dig – det gør det meget nemmere at finde løsningen sammen.