Kampen om kunderne er hård, og vi ved, at vores konkurrenter forsøger at overtale dig og andre til at skifte internetudbyder. I sådanne situationer er det nemt at glemme, hvad man har, så derfor har vi listet de vigtigste grunde til du har valgt rigtigt, og hvorfor det er godt at være kunde hos Altibox!
Kåret for 2. år i træk! Altibox topper branchen i Loyalty Groups kundetilfredshedsundersøgelse “BrancheIndex Internet”.
Altibox vandt kategorien “Danmarks bedste internet” i både 2023 og 2024. Dette viser, at Altibox har de mest tilfredse kunder i Danmark, og det er der en grund til. Vi sætter kunden først i alt, hvad vi gør.
Som kunde hos Altibox får du helt gratis tryghed med i dit internetprodukt. Tryg Surf som er inkluderet i alle vores internetprodukter beskytter dig mod ID-tyveri og identitetsmisbrug.
Med Tryg Surf får I hjælp og rådgivning til forebyggelse samt hjælp, hvis skaden er sket.
Vi er dedikerede til at tilbyde de nyeste teknologier og har fokus på brugervenlige løsninger til både internet, tv og netværk. Bl.a. vores tv- og medieboks – Ibox – som giver dig en fleksibel og moderne tv-oplevelse.
For at give dig den bedste internetoplevelse, benytter vi det bedste udstyr, der er skabt til den teknologi, det anvendes på. Dermed sikrer vi dig en sikker, stabil og hurtig forbindelse.
Med omtanke for klimaet udvikler vi løbende nye ideer og initiativer, som giver bedre internetoplevelser og større værdi for fællesskabet. Vi ønsker at finde tiltag, der kan reducere vores CO2-belastning og bidrage positivt til miljøet, hvor det er muligt.
Som kunde hos Altibox er du med på vores udviklingsrejse, som handler om så vidt muligt at tænke klima ind i alle dele af vores værdikæde.
Hos Altibox er du kunde hos en lokal leverandør, der bekymrer sig om dit nærområde. Vi er altid tæt på og klar til at hjælpe dig, hvis der skulle opstå problemer. Du får ikke bare en upersonlig service fra et stort udenlandsk selskab, men en personlig og engageret kundeservice fra et lokalt team.
Vi er glade for, at du har valgt Altibox, så vi kan fortsætte med at levere den bedste internet- og tv-oplevelse til dig.
Hvis der er noget, vi kan gøre for at forbedre din tilfredshed, er du altid velkommen til at kontakte os.